Vijesti 10.06.2020.

No comments

 Nakon 3 mjeseca održana koordinacija s ravnateljima gradskih tvrtki i ustanova

Nakon tri mjeseca održana je koordinacija gradonačelnika Dalibora Domitrovića i njegove zamjenice Ivane Salopek Šumonja, sa direktorima i ravnateljima gradskih tvrtki i ustanova. Oni zbog preporučenih mjera nacionalnog Stožera Civilne zaštite nisu nazočili sjednici Gradskog vijeća, pa ih je na početku gradonačelnik upoznao sa projektima koji su počeli i koje uskoro planiraju realizirati, a među njima su novi dječji vrtić, postavljanje led rasvjete, dovršetak gradnje reciklažnog dvorišta, rekonstrukcija ulica Augusta Šenoe i Stepinčeve, dovršetak radova u Pučkom otvorenom učilištu, gradnja tlačnih cjevovoda u Poduzetničkoj zoni i na Poredicama, te dovršetak rekonstrukcije prometnice na relaciji Hačko-Bolnička. Ukupna vrijednost projekata je 100 milijuna kuna.

“Zbog korone smo u prvih mjesec dana izgubili 30 radnih mjesta u Ogulinu”- rekao je Domitrović, najavivši sjednicu Gradskog vijeća sredinom srpnja i planove za proslavu Dana grada u rujnu, ako ne bude novog vala epidemije korona virusom.

Na koordinaciji se, među ostalim, moglo čuti da je ponovo raspisan natječaj za ravnatelja Ivanine kuće bajke, jer Ankica Puškarić uskoro odlazi u mirovinu. Ova ustanova je izgubila oko 60 posto prihoda radi korona virusa, a slično je i u Pučkom otvorenom učilištu i Zavičajnom muzeju, koji su morali zatvoriti svoja vrata za posjetitelje.

U Stambeno komunalnom gospodarstvu, Vodovodu i kanalizaciji, Radio Ogulinu i Javnoj vatrogasnoj postrojbi radilo se unatoč koroni, a u Dječjem vrtiću Bistrac završene su prijave za upis i stiglo je 111 prijava. Od jeseni će tako vrtić pohađati 180-oro djece, u 8 odgojnih skupina.

Turistička zajednica također je osjetila posljedice manjeg broja gostiju, značajno je pao prihod od boravišne pristojbe, ali se nadaju boljoj situaciji tijekom ljeta, dok se u Gradskoj knjižnici i čitaonici
pripremaju za daljnje aktivnosti.

“Iako pazimo na rashode, bojim se jeseni”- tim je riječima zaključio današnji sastanak gradonačelnik Dalibor Domitrović.

 

“Jasenak 2” ima novog vlasnika

OGportal danas piše ponovno o prodaji HOC-a Bjelolasica, ističući kako cjelina Jasenak 2 ima novog vlasnika. Kao što smo vas već izvjestili, 03. lipnja objavljena je još jedna prodaja imovine stečajnog dužnika HOC BJELOLASICA d.o.o. u stečaju i to prodaja cjeline “Jasenka 1” i nekretnine “Pod branom”. Ova prodaja je još otvorena i prijave se mogu poslati do 11. lipnja. Međutim u ovoj ponudi za objavu novinari OGportala nisu uočili cjelinu “Jasenak 2” pa su stoga uputili upit stečajnom upravitelju Tomislavu Đuričinu u kojem su pitali da li je cjelina Jasenak 2 možda dobila vlasnika.

U odgovoru Tomislava Đuričina stoji slijedeće: “Dana 18.veljače 2020 godine objavljena je prodaja imovine u vlasništvu stečajnog dužnika u dnevnom tisku, Večernjem listu, te na web stranicama Hrvatske gospodarske komore, sudačke mreže i na web stranici stečajnog dužnika www.bjelolasica.hr . Na poziv su prispjele dvije ponude za cjelinu Jasenak II, jedna društva BENEK d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu, Labinska ulica 15, OIB 27629305513, te ponuda SANI TOURS – turistička agencija, vl. Anto Čančar, Biograd na moru, Dr. Franje Tuđmana 14, OIB: 80518428252. Ponuđač Benek d.o.o. je za cjelinu Jasenak II ponudio iznos od 2.012.000,00 kn, dok je ponuđač SANI TOURS – turistička agencija, vl. Anto Čančar ponudio iznos od 1.901.961,25 kn. Obzirom da je društvo Benek d.o.o. ponudilo viši iznos kupovnine, sukladno zaključku o prodaji, dana 06.travnja 2020.godine sklopljen je ugovor o kupoprodaji cjeline Jasenak II, kojim je definirano da kupac treba platiti ostatak kupovnine u roku od 30 dana od dana sklapanja ugovora što je kupac i obavio.”

Dakle, Jasenak 2, koji obuhvaća pet paviljona ima novog vlasnika i to je društvo Banek d.o.o. iz Zagreba. Kako je i za aktualnu objavu prodaje cjeline “Jasenak 1” i nekretnine “Pod branom” još preostao samo jedan dan upitali su kakva je tu situacija sa ponudama. Prema riječima Tomislava Đuričina, do danas nije stigla još niti jedna ponuda.

 

 Vatrogasci su spremni za ljetnu protupožarnu sezonu

U Vatrogasnom centru Karlovac održana je konferencija za medije na kojoj su županijski vatrogasni zapovjednik Goran Franković i njegov zamjenik Miroslav Rade govorili o aktivnostima vatrogasne službe Karlovačke županije u prvoj polovici 2020. godine i pripremama za ljetnu protupožarnu sezonu.

Od 1. siječnja ove godine do danas, Županijski vatrogasni operativni centar Karlovac evidentirao je 619 događaja, što je 97 događaja manje nego u istom razdoblju prošle godine. Na navedenim intervencijama angažirano je ukupno 3.186 vatrogasaca i 1.046 vatrogasnih vozila, a vatrogasci su utrošili 5.214 sati. Prema tipizaciji, najviše je, čak 467, požarnih intervencija, 115 tehničkih, 13 događaja s opasnim tvarima i 24 ostala događaja. I ove godine vatrogasci su se u proljetnim mjesecima suočili s velikim brojem požara otvorenog prostora. Zabilježeno je 295 požara na otvorenom, što čini 63% požarnih intervencija, odnosno 47% ukupnog broja intervencija. Angažirana su 1.722 vatrogasca i 525 vatrogasnih vozila, a opožarena površina veća je od 4.000 hektara.

Vatrogasne postrojbe dale su svoj obol i u suzbijanju bolesti COVID 19. Tako su sukladno nalogu Stožera civilne zaštite RH, vatrogasne organizacije angažirane na pružanju ispomoći policiji u kontroli provedbe odluka Nacionalnog stožera. Prema podacima, od 21. ožujka, vatrogasne postrojbe odradile su 1059 ophodnji, a angažirano je 1994 vatrogasca. Važno je naglasiti da nije bilo oboljelih vatrogasaca od bolesti COVID 19.

Što se tiče priprema za ljetnu protupožarnu sezonu, održana je sjednica Zapovjedništva Vatrogasne zajednice Karlovačke županije na kojoj su svi zapovjednici upoznati sa zadaćama, a održana je smotra vozila Intervencijske vatrogasne postrojbe Karlovačke županije. Sukladno Programu aktivnosti u provedbi posebnih mjera zaštite od požara od interesa za Republiku Hrvatsku u 2020. godini, redovnih dislokacija za vatrogasce s područja naše županije neće biti, međutim naši vatrogasci spremni su u roku od dva do tri sata, po zapovijedi glavnog vatrogasnog zapovjednika, intervenirati na bilo kojem području Republike Hrvatske, ako se za to ukaže potreba. Za požarnu sezonu na području naše županije spremno je ukupno 112 vatrogasaca i 27 vatrogasnih vozila.

 

Za mnoge, počinje produženi vikend

Pred nama je neradni dan, a za mnoge počinje i produženi vikend. Sutra, naime, Katolička crkva slavi blagdan Tijelova. Tijelovo je u Hrvatskoj 2001. godine proglašeno državnim blagdanom i neradnim danom. Naime, svake godine devetog četvrtka nakon Uskrsa slavi se Svetkovina Presvetog Tijela i Krvi Kristove, odnosno Tijelovo, jedan od značajnijih blagdana u katoličkoj liturgijskoj godini. Taj je blagdan itekako važan za Katoličku crkvu jer je riječ o svetkovini u spomen na ustanovljenje euharistije na Veliki četvrtak. Tijelovo, svoje korijene vuče iz 13. stoljeća i vezana je uz svetu Julijanu. Riječ je o djevojčici rođenoj 1193. godine, nedaleko od belgijskog grada Liègea, koja je kao petogodišnjakinja ostala siroče, pa je svoj dom pronašla u samostanu augustinki. Upravo ondje se kao 14-godišnjakinja i zaredila, a dvije godine kasnije počela je imati viđenja. O poruci glasa s neba ona je progovorila tek 20 godina kasnije, kada ju je prenijela mjesnom biskupu Robertu de Thoreteu i arhiđakonu Liègea Jamesu Pantaleonu, koji je kasnije postao papa Urban IV.

 

Na svetkovinu Presvetog Tijela i Krvi Kristove katolički se vjernici prisjećaju kako je Bog uzeo ljudsko tijelo da bi svima nama postao dohvatljiv i blizak. Isus je tajnu svog utjelovljenja utkao na posljednjoj večeri u znakove kruha i vina, koji snagom njegove riječi postaju Tijelo i Krv Kristova, odnosno sakrament euharistije.

 

U četvrtak se neće odvoziti otpad

Sutra je neradni dan, točnije blagdan Tijelova. Stoga su iz gradske tvrtke Stambeno komunalno gospodarstvo građanima uputili slijedeću obavijest, u kojoj stoji:

“Obavještavamo građane, korisnike usluge odvoza komunalnog otpada, da će se otpad umjesto na blagdan Tijelova, 11. lipnja, odvoziti sljedeći  četvrtak, 18.lipnja, uz primanje jedne dodatne vreće otpada.”

 

No Comments Yet.

Leave a comment